×
Lägg till ram
Lägg till passepartout
Rensa urvalet Alla ramar kan hängas lodrätt eller vågrätt
ALLTID FRI FRAKT

Kan jag spåra mitt paket? - Ja, när ditt paket lämnar vårt lager får du ett email med en länk där du kan se var dina varor befinner sig. Dubbelkolla i skräpposten, ibland kan det hamna där också.

Går mitt köp att ångra? - Har dina varor inte hunnit skickas från vårt lager går det bra. Ta genast kontakt med oss i så fall. I övrigt har vi 90 dagars öppet köp men då tar vi ut en avgift på 69 kronor för returen eftersom vi får en kostnad för frakten tillbaka (förutom frakten till dig som ingår i köpet men som vi ändå behöver betala vårt fraktbolag för). Om du ångrar köpet innan varorna lämnat vårt lager slipper du den avgiften alltså.

Hur returnerar jag mina varor? - Kontakta oss via email och ange ordernummer, orsaken till returen och vilka varor som ska returneras. Vi skickar en returfraktsedel till dig som du måste skriva ut och sätta på paketet. Använd originalemballaget på samma sätt som det var inslaget när du tog emot varorna. Frakten är förbetald. Lämna in paketet hos ditt lokala DHL-ombud / serviceställe. Be om ett inlämningskvitto och se till att spara det. När vi behandlat ärendet kommer du få en returbekräftelse per email, samma adress som du uppgivit när du beställde varorna. Väldigt viktigt är att varorna måste vara i samma skick som när du tog emot dem.

Kostar det något att returnera varor? - Ja, vi tar ut en avgift på 69 kronor för varje retur som inte är en godkänd reklamation av felaktiga varor. Avgiften kommer att dras av från det krediterade beloppet. För det största formatet på ramar erbjuds ej retur för 69 kronor utan man får själv stå för hela fraktkostnaden tillbaka vid eventuell retur.

Varför har jag inte fått en orderbekräftelse? - Det kan bero på att du angett fel emailadress eller att ordern inte har gått igenom. Maila oss på info@poppyposters.com så hjälper vi dig.

Kan jag få min tavla monterad och klar att hänga på väggen? - Javisst, men då behöver du kontakta oss i samband med din beställning. Normalt sett får man montera ihop poster och ram själv (och passepartout om man valt till det). Vill du att vi gör det åt dig skicka ett mail till support@poppyposters.com direkt när du gjort beställningen. Det kostar inget extra att få sin tavla ihopmonterad. Däremot kan vi inte ta ramar i retur när den levererats med poster monterad i den. Det beror på att ramen har skyddsplast på båda sidor av glaset som behöver tas bort och att ramen innan montering även är förpackad i skyddsemballage som vi måste bryta upp för att kunna leverera en färdigmonterad tavla. I det största formatet levereras alltid tavlorna monterade men med skyddsplasten kvar på framsidan av glaset och om den är borttaget kan vi ej acceptera retur av ram.

Kan jag beställa posters i egna mått eller motiv? - Nej, tyvärr inte i dagsläget. Eventuellt i framtiden.